NoNoobs 2011/12/13 2014 2015 2016 2017 2018 2019 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
zyto Kasperski DrTusz zygmański Nawara CDA blue449 Listonic newspoint

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Katarzyna  Binert

Katarzyna Binert

e-commerce manager, Gemius

Twórca raportu „E-commerce w Polsce. Gemius dla E-commerce Polska”. Pomaga klientom wybierać odpowiednie usługi i narzędzia, dzięki którym mogą osiągać wymierny sukces. Z Gemiusem związana od maja 2013 roku. Wcześniej jako Account Manager w GoldenLine, odpowiadała za sprzedaż reklamy w serwisie oraz dobór odpowiednich narzędzi rekrutacyjnych.

Michał  Dunin

Michał Dunin

dyrektor zarządzający WebTalk, członek zarządu Endorfina Events

Dyrektor Zarządzający WebTalk, Członek Zarządu endorfina events. Ekspert w zakresie digital marketingu, mediów społecznościowych i marketingu zintegrowanego. Założyciel agencji WebTalk, nagrodzonej w 2016 r. tytułem Agencji Interaktywnej Roku w kategorii Social Media przez magazyn „Media & Marketing Polska”. Zdobywca statuetki Internetional Business Awards w kategorii “Marketing Executive of the Year”. Prelegent wielu konferencji branżowych, wykładowca UW.

Anna  Gromańska

Anna Gromańska

publishing & innovations director, Cube Group

Od ponad 7 lat specjalizuje się w digital i performance marketingu – realizowała działania sprzedażowe online m.in. dla takich marek jak Provident Polska, WITTCHEN, Monnari, Lilou, Crocs, Plus, Trivago, Tripsta, Millennium Hotels, oraz dla międzynarodowych e-commerce’ów. W Cube Group rozwija i wdraża innowacyjne technologie wspierające data-driven marketing (m.in. umożliwiające cross-device tracking, analitykę customer journey oraz modelowanie atrybucji i deduplikację) oraz optymalizuje współpracę wydawców realizujących sprzedaże dla największych marek (m.in. w ramach sieci afiliacyjnej dla e-commerce’ów SalesMedia). Wcześniejsze doświadczenie zdobywała m.in. w polskim i londyńskim oddziale TradeTracker. 

Kamil Janiszewski

Kamil Janiszewski

współzałożyciel, Listonic.com

Współzałożyciel Listonic.com – wygodnej listy zakupów i Grocery Magnet – trochę sprytniejszych reklam display i video dla branży CPG/retail.  Aplikacja Listonic jest najlepiej ocenianą i najczęściej pobieraną listą zakupów w 46 krajach. Grocery Magnet to narzędzie, z którego korzystają zarówno firmy produkujące marki żywności które spotykamy w sklepach w Europie, jak i sieci sklepów spożywczych. Kamil jest członkiem Zarządu i szefem sprzedaży firmy. Ma wielką przyjemność łączyć swoją pracę z zamiłowaniem do ciekawych rozwiązań technologicznych. W wolnych chwilach słucha jazzu, podróżuje i ciągle obiecuje sobie, że nauczy się grać na saksofonie.

Michał  Kaleta

Michał Kaleta

dyrektor zarządzający, Endorfina Events

Dyrektor Zarządzający agencji endorfina events nagrodzonej w 2016 r. tytułem Agencji Eventowej Roku przez magazyn „Media & Marketing Polska”.  Posiada wieloletnie doświadczenie w branży eventowej. Projekty, które realizował dla największych marek w Polsce i za granicą były wielokrotnie nagradzane na krajowych i międzynarodowych festiwalach. 

Dorota Kałuzińska

Dorota Kałuzińska

communications planner, Blue 449

Mediowiec z zamiłowania. Wieczna optymistka z nadmiarem pozytywnej energii. Z branżą reklamową związana ponad 4 lata, początkowo analizowała rynek aplikacji mobilnych, a następnie doświadczenie zdobyła w domu mediowym dla jednego z największych klientów z branży FMCG – Ferrero Polska. Ma zacięcie do liczb, a szukanie i badanie zależności między danymi nie jest jej obce dzięki ukończonym studiom na Uniwersytecie Łódzkim na kierunku Analityka Gospodarcza oraz SGH na kierunku Analiza Danych – Big Data. Obecnie jest Communications Plannerem w agencji mediowej Blue 449. Na co dzień poszukująca nietypowego wykorzystania dla standardowych formatów reklamowych. Jako ekspert digital z certyfikatem DIMAQ zajmuje się planowaniem i zakupem przede wszystkim mediów online.

Karol  Kowalski

Karol Kowalski

dyrektor strategiczny i szef biura sprzedaży, CDA.pl

Z branżą reklamy internetowej związany jest od kilkunastu lat. Pracował m.in. w sieciach reklamowych IDMnet i Evolution Media Net, a w latach 2015-17 pełnił funkcję szefa strategii w agencji NetShare Media Group. Z CDA.pl związany od grudnia 2017 jako Dyrektor Strategiczny i szef biura sprzedaży.

Radosław Małyska

Radosław Małyska

digital communications manager, Blue 449

Ponad 8 lat zajmuje się kampaniami digitalowymi. Obecnie Head of Digital w Blue 449 (grupa Publicis Media). Pracował i tworzył kompleksowe strategie digitalowe m.in. dla Microsoftu, HBO, Liberty Direct, Żywca Zdrój i wielu wielu innych. Entuzjasta nowych technologii i szerzenia wiedzy o digitalu, co uskutecznia prowadząc częste szkolenia dla media plannerów i klientów.

Krzysztof  Marzec

Krzysztof Marzec

CEO, DevaGroup

CEO @ DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener Google Ads oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Sędzia European Search Awards. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Jarosław  Miszczak

Jarosław Miszczak

head of client service, Bluerank

Posiada 13-letnie doświadczenie w branży digital, które wykorzystuje obecnie w Bluerank pełniąc rolę Head of Client Service. Zajmuje się organizacją i koordynacją pracy działu obsługi klienta oraz nadzoruje realizację działań marketingu w internecie dla kluczowych klientów agencji.

Mateusz  Nić

Mateusz Nić

client service director, Cube Group

W Cube Group kieruje zespołem odpowiadającym za strategie digital, komunikację mediową oraz rozwiązania technologiczno-analityczne dla klientów. Zarządzał m.in. działaniami sprzedażowymi dla e-commerce’ów (Nexterio, Avans), dla branży finansowej (BZ WBK, Credit Agricole, Axa Direct), telekomunikacyjnej (UPC), farmaceutycznej (Polpharma, Dbam o Zdrowie), a także dla Promedica24 (kampania nagrodzona Mixx Award2016). Wykłada również performance marketing na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Łazarskiego.

Hubert  Olszowski

Hubert Olszowski

head of customer success, SALESmanago

Związany z Marketing Automation od sierpnia 2015 roku, odpowiada za planowanie, strategię oraz proces implementacji dla nowych klientów SALESmanago. Posiada doświadczenie we wdrożeniach w wielu branżach oraz praktyczną wiedzę nabytą przy prowadzeniu własnego biznesu e-commerce. Ponadto odpowiedzialny za edukację – zarówno klientów dzięki cyklicznym warsztatom na terenie całej Europy jak również studentów na uczelniach. Wieczny optymista, prywatnie interesuje się dynamicznie rozwijająca się branżą e-sportową, weekendy spędza jednak tradycyjnie - z rodzimą ekstraklasą.

Robert  Sadowski

Robert Sadowski

digital marketing manager, Newspoint

Magister matematyki Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu rynku kapitałowego i analizy finansowej oraz strategii marketingowej. Pracownik Instytutu Matematycznego PAN, CV-Online i Netsprint. Od 2017 Digital Marketing Manager Newspoint. Pasjonat content marketingu, influencer marketingu, web analityki, lead generation, SEO i SEM oraz autor wielu artykułów i raportów branżowych.

Krzysztof  Sobieszek

Krzysztof Sobieszek

Practice Lead, Publicis Media Business Transformation & Capability Development

Doradza z zakresie transformacji cyfrowej i współpracy z startupami klientom Publicis Media. Konsultant i strateg z 12-letnim doświadczeniem związany z branżą marketingu i nowych technologii. Szlify zdobywał zarówno po stronie agencji (Mindshare, Zenith), sieci społecznościowej NK.pl, gdzie odpowiadał za strategię, badania, zarządzanie danymi i marketing  oraz stowarzyszenia branży interaktywnej IAB Polska jako członek zarządu. Tą szeroką perspektywę przekłada na ponad 100 wystąpień na konferencjach i szkoleniach. Obsesyjnie skoncentrowany na marketingu i zarządzaniu bazującym na dowodach, mierzalności działań i realnych efektach biznesowych.

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Robert  Stalmach

Robert Stalmach

CEO, Newspoint

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, doktor nauk ekonomicznych (zarządzanie przez wartość). Autor i współautor książek i artykułów z dziedziny zarządzania, ekonomii, mediów i nowych technologii. Wykładowca INE PAN w Warszawie. Uczestnik projektu badawczego na uniwersytecie w Augsburgu, a także programów executive na INSEAD i IFRA/eNews. Certyfikator energetyczny wpisany na listę Ministra Infrastruktury (nr wpisu 2520), asesor projektów RPO WM 2007-2013. Ekspert Komisji Europejskiej w działaniu Horizon 2020. Doświadczenie zdobywał w mediach tradycyjnych i elektronicznych (Agora SA) oraz w konsultingu (Arthur Andersen). Od 2013 roku CEO Newspoint.

Szymon  Szmigiel

Szymon Szmigiel

digital director, CDA.pl

Z rynkiem reklamy online związany od kilkunastu lat. Doświadczenia gromadził w Wirtualnej Polsce jako szef działu sprzedaży, w sieci Evolution Media Net jako dyrektor działu sprzedaży bezpośredniej oraz w NetSprint Group kierując działem agencyjnym.
Pracował również w TogetherData, gdzie odpowiadał za rozwój produktów reklamowych i działania sprzedażowe. Wcześniejsze w latach 2008-2011 był członkiem zarządu IAB Polska. W CDA.pl od lutego pełni obowiązki Digital Directora.

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Krzysztof  Zieliński

Krzysztof Zieliński

partner business manager, Gemius

W Gemius zajmuje się integracją badań i rozwojem nowych usług. Z sukcesem wdrożył nowy standard pomiaru skuteczności kampanii video online miarami telewizyjnymi oraz narzędzia do estymacji wspólnych zasięgów TV-VOD. Wspiera integrację narzędzi site-centric, adserving i user-centric z wewnętrznymi narzędziami badawczymi klientów w obszarach e-commerce i FinTech. Doświadczenie w branży mediowej zdobywał m.in. w Media Direction oraz agencji Hypermedia. Występuje jako prelegent na konferencjach branżowych, takich jak Forum IAB, Cyber, adUniverse; prowadzi szkolenia dla zespołów marketingowo-sprzedażowych.