NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 2018 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
callforspeakers

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Kamil Janiszewski

Kamil Janiszewski

współzałożyciel, Listonic.com

Współzałożyciel Listonic.com – wygodnej listy zakupów i Grocery Magnet – trochę sprytniejszych reklam display i video dla branży CPG/retail.  Aplikacja Listonic jest najlepiej ocenianą i najczęściej pobieraną listą zakupów w 46 krajach. Grocery Magnet to narzędzie, z którego korzystają zarówno firmy produkujące marki żywności które spotykamy w sklepach w Europie, jak i sieci sklepów spożywczych. Kamil jest członkiem Zarządu i szefem sprzedaży firmy. Ma wielką przyjemność łączyć swoją pracę z zamiłowaniem do ciekawych rozwiązań technologicznych. W wolnych chwilach słucha jazzu, podróżuje i ciągle obiecuje sobie, że nauczy się grać na saksofonie.

Ewa  Zakrzewska

Ewa Zakrzewska

capability & strategy manager, Publicis Media

Pasjonatka nowych technologii i innowacji oraz możliwości ich stosowania do budowania i zmiany doświadczeń ludzi. Na bieżąco obserwuje tendencje w świecie digitalu, zachowań konsumenckich i promuje tę wiedzę w ramach organizacji Publicis Media, wśród marketerów i w mediach społecznościowych (np. na Twitterze). Związana z branżą marketingową od 2001 roku, początkowo przede wszystkim z mediami offline, od 2010 roku ze światem cyfrowych kanałów komunikacji. Przez ten czas poznała specyfikę skutecznego biznesowo planowania i kupowania mediów, produkcji kreacji internetowych, współtworzyła digitalowe strategie komunikacji klientów agencji. Obecnie, w ramach Publicis Media odpowiada za wsparcie kompetencji zespołów agencji Starcom, Zenith, Blue 449, Spark Foundry w obszarach digitalu, innowacji i technologii marketingowych.

Łukasz Zaleśny

Łukasz Zaleśny

strategy & innovation director, Agencja mediowa Blue 449

Entuzjasta wykorzystania myślenia strategicznego i technologii w obszarze Branded Customer Experience. Ściśle współpracuje z klientami przy opracowaniu strategii komunikacji marek. Preferuje pracę warsztatową - wykorzystując do tego kolektywne modele pracy i interaktywne metody moderacji i facylitacji. Challenger, lubi wiedzieć dlaczego coś nie działa, zanim zacznie szukać najlepszego rozwiązania problemu. Pasjonat tworzenia kreatywnych prezentacji. Absolwent Szkoły Strategii Marki przy SAR. Wykładał na Collegium Civitas i SGH. Prelegent na konferencjach branżowych m. in. Forum IAB, IAB Internet Week, Marketing Progress, AdUniverse, Europejski Kongres Gospodarczy i European Start-up Days. Od ponad 12 lat zajmuje się komunikacją marek i reklamą, pracował m.in. w Gadu-Gadu, E-Graphics (TBWA), ACR (Grupa K2) i ZenithOptimedia. Współpracuje z markami z wielu kategorii: kosmetyki, finanse, FMCG, DIY, IT, OTC. Jako Dyrektor ds. Strategii i Innowacji odpowiada za wsparcie strategiczne klientów agencji mediowej Blue 449 dzięki rozwinięciu oferty pracy warsztatowej z partnerami biznesowymi klienta, podniesienie jakości rekomendacji strategicznych dzięki umocnieniu kompetencji zespołu, oraz realizację innowacyjnych projektów komunikacyjnych na styku mediów i kreacji.