Dzień 1
Kawa/Networking#
Otwarcie konferencji adUniverse 2018#
Wszyscy kupują, lecz nie wszyscy online. Mamy potencjał 10 mln niekupujących internautów: jak ich znaleźć i przekonać do zakupów#
•Powody niekupowania online
•Demografia niekupujących
•Różnice behawioralne
•Potencjalne drivery zakupów online
•Nie kupują, ale płacą za usługi
•Wpływ reklamy na zakupy online
•Wpływ rodzaju platform na decyzje zakupowe
•Nie kupują, ale oglądają: efekt ROPO
„Doing is a new consulting” czyli o dobrych czasach dla reklamy digital#
•Czy naprawdę digital marketing to dziś dobry obszar rynku do rozwijania swojej kariery?
•Jakie kompetencje pozwalają nam być konkurencyjnymi w dobie transformacji cyfrowej?
•Jak rozszerzyć wpływ marketingu dzięki cyfryzacji?
•Z kim konkurujemy?
•Dla kogo dziś pracuje branża digital?
Ewolucja w rytmie VOD#
•CDA.pl – duzi i popularni. Narracyjny kurs ku treściom Premium
•Zmiana modelu biznesowego, czyli jak nie wylać dziecka z kąpielą i utrzymać miano największego, niezależnego serwisu VOD w Polsce
•Organizacja struktury treści wideo w oparciu o brand safety i viewability
Kawa/Networking#
Liczby, nie domysły#
Wielu marketerów nie docenia potencjału drzemiącego w danych first-party. Odpowiednie ich wykorzystanie pozwala na lepsze zrozumienie zachowań użytkowników, bardziej świadome planowanie budżetów reklamowych i w konsekwencji, realizację efektywnych kampanii przynoszących ponadprzeciętne wyniki. O podejściu do marketingu w modelu data-driven na przykładzie kampanii Bluerank dla biura podróży Rainbow.
Eventy w digitalowym świecie – jak zwiększać impact wydarzeń wykorzystując komunikację online?#
Czy istnieje synergia pomiędzy eventami a digitalem? Jak wyglądają globalne trendy w tym zakresie? Wiodące w swoich dziedzinach agencje WebTalk i endorfina events rok temu połączyły się w niezależną grupę komunikacji marketingowej. Jej przedstawiciele, z perspektywy 12 miesięcy, ocenią możliwości jakie daje połączenie eventów i digitalu, czyli świata offline i online.
Jak promować żywność w digitalu#
•Różnice w promocji nowych produktów, nowych smaków, loterii czy konkursów
•Różnice w komunikacji w różnych mediach digitalowych: gazetki promocyjne, serwisy kulinarne, programmatic, video
Najlepsze wdrożenia w sklepach internetowych w oparciu o Marketing Automation oraz mechanizmy AI#
•Jak w prosty sposób segmentować bazę klientów pod kątem transakcyjnym z użyciem metody RFM
•Jakie automatyzacje powinien posiadać każdy e-sklep
•Które kanały komunikacji warto wykorzystać i jak mądrze je połączyć
•Jakie typy rekomendacji mogą wygenerować mechanizmy Machine Learning i czym różnią się one od standardowych rekomendacji
7 ulepszeń Twojej strategii SEM na 2019#
Marketing w wyszukiwarkach jest pełen nowości. Opowiem jakie techniki sprawdziły się w ostatnich miesiącach i jak możemy je zeskalować aby osiągnąć najlepsze efekty w nadchodzącym roku. Od technik SEO po nowości w Google Ads i nietypowe podejście do analityki.
Obiad/Networking#
Wykorzystanie monitoringu mediów do tworzenia contentu i pomiaru skuteczności działań komunikacyjnych#
•Przykłady formatów contentowych
•Tworzenie press roomów
•Rozwijanie sekcji FAQ i zdobywanie referencji
•Promowanie promotorów
•Raporty branżowe i podsumowania roku
•Real time marketing i real time commerce
•Kiedy i gdzie jest Twój klient
•Konteksty dyskusji, siła skojarzeń,
•Analiza korespondencji i istotności
Google głosem konsumentów#
Zmiany dotyczące reklam na telefonach po zmianach, jakie zaszły po wprowadzeniu kolejnych obostrzeń przez Google. Google zmusza rynek czyli agencje kreatywne, reklamodawców i domy mediowe, by standardowe formaty wykorzystywać w sposób bardziej kreatywny i angażujący użytkownika, by ten zauważył te reklamy, a nie scrollował w dół strony.
•Google (myślenie długoterminowe)
•Rynek reklamy - reklamodawcy, domy mediowe, wydawcy (myślenie krótkoterminowe)
•Użytkownik, który jest po środku tego wszystkiego i który do internetu na swoim telefonie nie zagląda po to, by pooglądać reklamy, a po to, by móc sprawdzić interesujące go treści.
Jak podnieść konwersję dzięki machine learningowi?#
Czym jest machine learning i jak praktycznie wykorzystać uczenie maszynowe, by podnieść konwersję, case’y.