NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 2018/2019 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
CDA blue449 Listonic newspoint

Program

Program adUniverse 2018 będziemy publikować sukcesywnie. Śledź naszą stronę oraz informacje na naszym kanale FB :)

Dzień 1

09:15-09:30

Kawa/Networking#

09:15-09:30

Otwarcie konferencji adUniverse 2018#

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:30-10:00

Wszyscy kupują, lecz nie wszyscy online. Mamy potencjał 10 mln niekupujących internautów: jak ich znaleźć i przekonać do zakupów#

•Powody niekupowania online
•Demografia niekupujących
•Różnice behawioralne
•Potencjalne drivery zakupów online
•Nie kupują, ale płacą za usługi
•Wpływ reklamy na zakupy online
•Wpływ rodzaju platform na decyzje zakupowe
•Nie kupują, ale oglądają: efekt ROPO

Krzysztof  Zieliński

Krzysztof Zieliński

partner business manager, Gemius

Katarzyna  Binert

Katarzyna Binert

e-commerce manager, Gemius


10:00-10:30

„Doing is a new consulting” czyli o dobrych czasach dla reklamy digital#

•Czy naprawdę digital marketing to dziś dobry obszar rynku do rozwijania swojej kariery?
•Jakie kompetencje pozwalają nam być konkurencyjnymi w dobie transformacji cyfrowej?
•Jak rozszerzyć wpływ marketingu dzięki cyfryzacji?
•Z kim konkurujemy?
•Dla kogo dziś pracuje branża digital?

Krzysztof  Sobieszek

Krzysztof Sobieszek

Practice Lead, Publicis Media Business Transformation & Capability Development


10:30-11:00

Ewolucja w rytmie VOD#

•CDA.pl – duzi i popularni. Narracyjny kurs ku treściom Premium
•Zmiana modelu biznesowego, czyli jak nie wylać dziecka z kąpielą i utrzymać miano największego, niezależnego serwisu VOD w Polsce
•Organizacja struktury treści wideo w oparciu o brand safety i viewability

Szymon  Szmigiel

Szymon Szmigiel

digital director, CDA.pl

Karol  Kowalski

Karol Kowalski

dyrektor strategiczny i szef biura sprzedaży, CDA.pl


11:00-11:30

Kawa/Networking#

11:30-12:00

Liczby, nie domysły#

Wielu marketerów nie docenia potencjału drzemiącego w danych first-party. Odpowiednie ich wykorzystanie pozwala na lepsze zrozumienie zachowań użytkowników, bardziej świadome planowanie budżetów reklamowych i w konsekwencji, realizację efektywnych kampanii przynoszących ponadprzeciętne wyniki. O podejściu do marketingu w modelu data-driven na przykładzie kampanii Bluerank dla biura podróży Rainbow.

Jarosław  Miszczak

Jarosław Miszczak

head of client service, Bluerank


12:00-12:30

Eventy w digitalowym świecie – jak zwiększać impact wydarzeń wykorzystując komunikację online?#

Czy istnieje synergia pomiędzy eventami a digitalem? Jak wyglądają globalne trendy w tym zakresie? Wiodące w swoich dziedzinach agencje WebTalk i endorfina events rok temu połączyły się w niezależną grupę komunikacji marketingowej. Jej przedstawiciele, z perspektywy 12 miesięcy, ocenią możliwości jakie daje połączenie eventów i digitalu, czyli świata offline i online.

Michał  Dunin

Michał Dunin

dyrektor zarządzający WebTalk, członek zarządu Endorfina Events

Michał  Kaleta

Michał Kaleta

dyrektor zarządzający, Endorfina Events


12:30-13:00

Jak promować żywność w digitalu#

•Różnice w promocji nowych produktów, nowych smaków, loterii czy konkursów
•Różnice w komunikacji w różnych mediach digitalowych: gazetki promocyjne, serwisy kulinarne, programmatic, video

Kamil Janiszewski

Kamil Janiszewski

współzałożyciel, Listonic.com


13:00-13:30

Najlepsze wdrożenia w sklepach internetowych w oparciu o Marketing Automation oraz mechanizmy AI#

Jak w prosty sposób segmentować bazę klientów pod kątem transakcyjnym z użyciem metody RFM
Jakie automatyzacje powinien posiadać każdy e-sklep
Które kanały komunikacji warto wykorzystać i jak mądrze je połączyć
Jakie typy rekomendacji mogą wygenerować mechanizmy Machine Learning i czym różnią się one od standardowych rekomendacji

Hubert  Olszowski

Hubert Olszowski

head of customer success, SALESmanago


13:30-14:00

7 ulepszeń Twojej strategii SEM na 2019#

Marketing w wyszukiwarkach jest pełen nowości. Opowiem jakie techniki sprawdziły się w ostatnich miesiącach i jak możemy je zeskalować aby osiągnąć najlepsze efekty w nadchodzącym roku. Od technik SEO po nowości w Google Ads i nietypowe podejście do analityki.

Krzysztof  Marzec

Krzysztof Marzec

CEO, DevaGroup


14:00-14:50

Obiad/Networking#

14:50-15:20

Wykorzystanie monitoringu mediów do tworzenia contentu i pomiaru skuteczności działań komunikacyjnych#

Przykłady formatów contentowych
Tworzenie press roomów
Rozwijanie sekcji FAQ i zdobywanie referencji
Promowanie promotorów
Raporty branżowe i podsumowania roku
Real time marketing i real time commerce
Kiedy i gdzie jest Twój klient
Konteksty dyskusji, siła skojarzeń,
Analiza korespondencji i istotności

Robert  Sadowski

Robert Sadowski

digital marketing manager, Newspoint

Robert  Stalmach

Robert Stalmach

CEO, Newspoint


15:20-15:50

Google głosem konsumentów#

Zmiany dotyczące reklam na telefonach po zmianach, jakie zaszły po wprowadzeniu kolejnych obostrzeń przez Google. Google zmusza rynek czyli agencje kreatywne, reklamodawców i domy mediowe, by standardowe formaty wykorzystywać w sposób bardziej kreatywny i angażujący użytkownika, by ten zauważył te reklamy, a nie scrollował w dół strony.
•Google (myślenie długoterminowe)
•Rynek reklamy - reklamodawcy, domy mediowe, wydawcy (myślenie krótkoterminowe)
•Użytkownik, który jest po środku tego wszystkiego i który do internetu na swoim telefonie nie zagląda po to, by pooglądać reklamy, a po to, by móc sprawdzić interesujące go treści.

Dorota Kałuzińska

Dorota Kałuzińska

communications planner, Blue 449

Radosław Małyska

Radosław Małyska

digital communications manager, Blue 449


15:50-16:10

Jak podnieść konwersję dzięki machine learningowi?#

Czym jest machine learning i jak praktycznie wykorzystać uczenie maszynowe, by podnieść konwersję, case’y.

Mateusz  Nić

Mateusz Nić

client service director, Cube Group

Anna  Gromańska

Anna Gromańska

publishing & innovations director, Cube Group


16:10-16:20

Zakończenie konferencji adUniverse 2018#

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl